bade-06-bade Rabiul bat günü kaç gün geçmişti acaba midede şişkinlik gaz var bendede aşırı hemde bugün test yaptım negatif
Rabiul @bade-06-bade sat 15 , bat 13 , 15 kasımda öğrendim 4+3 dü bugün tam 5. Haftamız Benimde öğrenmeden önce çok gaz sıkışmam oluyordu şuan biraz daha azaldı midemde yanma değil ama hazımsızlık vardı sindiremiyorum yediklerimi
bade-06-bade Rabiul çok kötü bı durum bir kez daha gebelik yaşadım kimyasal oldu ama onda böyle bişey yoktu öyle ki nefes bile alamayacak duruma geldim
Ayselkatadeniz Rabiul yok canım gitmedim yarın gideceğim ilaçlı emara girmiştim en çok onun için gitmek istiyorum
Morkity Rabiul merhaba bugün benim de randevum var ben de 5+3üm. Özele mi gidiyorsunuz acaba? Benek gözükür mü ya da gittiyseniz gözüktü mü merak ediyorum da🥹
Rabiul @Morkity ilk muayenem benimde kese gözükür muhtemelen ama bebiş hemen gözükür mü bilemiyorum 🥹 evet özel doktorumun kendi kliniği var oraya gidiyorum hastenede değil
Rabiul @Morkity sizin randevunuz saat kaçta aramızda 2 gün var 😍 sizde haber verin güzel haberlerle inşallah
Morkity Rabiul ben çıktım randevudan benim de özeldeydi keseyi gördük çok şükür 🙏 5+1 çıktı, ben zaten son adet tarihimden pek emin değildim tutuyor yani şimdilik. Sizinle aynıyız:) iki hafta sonraya tekrar randevu aldık bebek ve kalp atışı için🥹😇
Rabiul @Morkity ah çok sevindim darısı başıma saat 3 de randevum çok heyecanlıyım sağlıkla gelsin miniğiniz ♥️
Rabiul @Morkity beraber gidiyoruz 🥹 15 gün sonra randevu verdi kalp atışını duyabilirmişiz eşimle kanım uyuşmuyor onlar içinde ayrı tahlil yaptırıyoruz
Mucizemses Abikardes12 bende bugün 277 ile öğrendim adetim 2 gün gecikmişti ama doktor düşük buldu sanki yükselmez gibi konuştu aşırı üzgünüm
Abikardes12 Mucizemses o doktorları da anlamıyorum ya onemlı olan ıkı katı artması gun asırı bıda ver artısa bak
Rabiul @Mucizemses morelini yüksek tut üzme kendini bende öğrendiğimde 2 gün gecikmem vardı 969 çıkmıştı yarın tekrar kan tahlili ver bakalım sonuçların ne olacak 🤗