Ddo Merhaba, kullanmayan var mı ? Hemen hemen her hamile kullanıyor maalesef öyle ya da böyle bende kullanıyordum 13 haftalıkken başladım 27+3 haftalıkkende doktorum bırakmamı söyledi çok şükür. Kese etrafında kanama alanım vardı baya bir kanama yaşadım şimdi de bitti şükürler olsun ki 🙏🏻