Esra_4774 Aslında canım sana şöyle anlatim ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım transferimi olduktan sonra embriyologcu elime bi kağıt verdi üzerinde bilgilerim ve embriyonun büyütülmüş resmi vardı öncelikle hayırlı olsun dedi ve erkeğe benziyo dedi tabi o an o heycanla çok önemsemedim şuan ister istemez insan merak ediyo. En başta benim için sağlıklı olması gerisi önemli değil 😊🤲