Esra_4774 Esra hanım merhaba dün 2li tarama için doktora gittim daha 12 haftalık bebeğim doktor tahminde bulundu az çok bende anladım pipi yoktu olsa zaten net belli oluyor oğlumdan hatırlıyorum kızım olacak inşallah doktor %70 kız dedi ultrason resmi var ama yükleyemedim bı turlu 😃