ruveyda123 Sksjsux355-- benim genelde akşam yemeğinden sonra oluyo karnım iyice şişiyo öyle farkediyorum ama abartılcak düzeylere çıkmıyo hamdolsun
Smyye0303 ruveyda123 ya işte yatmicaksin yemekten sonra bende yattım hep çarpıntı yaptı sonra yatmadım sende yatma😅
Smyye0303 ruveyda123 rica ederim canım 🤍 sırtına yastık koy uzan dumduz yan hele hiç yatma sakın hele sola kalp zaten zor calisiyo fazla kan pompalama derdinde bide sen yüklenme sinyal verir böyle sana😅😂
Smyye0303 ruveyda123 aminnn inşallah bende 31 haftalık hamileyim kaburga ağrısı falan oluyo arada kasık ağrısı büyüdükçe değişik şeyler cikiyo😅😊
ruveyda123 Smyye0303 aslında çok şey normal içinde bir can büyüyor sonuçta ama biz gibi pinpirikli anneler diken üstünde hep😅
Gloria06 ruveyda123 aaaa bugün 22+1 ve iki gündür bazı anlarda çarpıntı başladı benim dee. Çok gıcık gerçekten
FtmaBlt ruveyda123 benim de hemogram değerlerim hep düşük çıkıyor doktor demir ilacını ikiye çıkardı sonra çarpıntım azaldı ama tamamen geçmedi