Aselsmoms eminebzkrtt bende kızımda yatmıştım durmuşlardı canım ciğer geliştirici de yapmışlardı sonra 37+3 doğdu haftanız da iyi endişelenmeyin 🤗🤍
Kahverengi eminebzkrtt 35+6 açılmam ve sancı nedeniyle acil sezeryana alınmıştım bebeğim küvezde falan kalmadı doğum için erken bir zaman değil korkmayın 😊
eminebzkrtt Kahverengi ne kadar açılmanız olmuştu acaba? Doktorumla normal istiyoruz o yüzden bekletiyor ama kızım pek bekleyecek gibi görünmüyor 🥹
Dyggfrkn eminebzkrtt benimde ilk çocuğum da öyle olmuştu bir hafta zar zor dayandık iğne ilaç serum falan ciğer geliştirici vurmuslardi doğduğunda şükür bir sıkıntı olmadı inşallah zamanında sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz Allah yardımcıniz olsun ❤️
eminebzkrtt Dyggfrkn beni de 1 gece yatırdı serumlarla durdurmaya çalıştı ama durduramadı eve gönderdi sancıların sıklaşınca gel dedi 😮💨 Amin inşallah 🤍
Kahverengi eminebzkrtt hatırlamıyorum şuan bebek dönmediği için sezeryan oldu yoksa bende normal istiyordum inşallah bu seferki hamileliğim normal olur 😊