Mercimeek nur6565 ayy ben doğurmadım daha çok şükür de diz ameliyatı olmuştum ondan belden yaptılar hala soğuk görse ağrır belim :(
Mercimeek bdenerigokce yiaa kıyamam 🥹 azıcık daha sabır inşallah sağ Salim alacaksın kucağına bebişini
bdenerigokce nur6565 yani çocuğumu görmek gibi bi isteğim pek yok, kendime gelince de görcem zaten acelem yok benim😂 ama genelde bebekte uyukluyormuş iyi değil diye yapmıyorlar
Serap-asel bdenerigokce korkma bısey olmuyo ya baş ağrısı herkeste olcak dıe bısey yok öyle şartlandırma kendını ben genel anestezı oldum başım ağrı yapmadı arkadaşımda benden 3gun snra doğum yaptı ondada olmadı şartlandırma kndını zten 6-7saat felan bısey yıyıp içemiyorsun kı
umrumdadegil bdenerigokce refakatçin iyi değil mi🥲 çok şükür doğurdun ya darısı bana hayırlısıyla zaman yaklaştıkça korkuda olmaya başlıyor 🥲
bdenerigokce umrumdadegil çok iyi sağolsun ama o da bebeğe dokunmaya korkuyor, e ben zaten yeni ilk kez hamile olmuşum ondan biraz zorlandım canım