bdenerigokce saatlerce ısınılmıyor ameliyattan sonra o yüzden hırka ve çorap, gaz ve kabız olmamak için kağıdı hoşafı, baş ağrısı için mutlaka kahve birde pijama takımı yerine elbise gibi alttan açılan gecelik daha rahat oluyor sezaryende dikişler için kolay doğumlar☺️☺️