Öncelikle rabbim hepinizi tek avazda kurtarsın sağlıkla bebişlerinize kavuşursunuz inşallah Allah isteyen herkese bu duyguyu versin inşallah 🙏
Gelelim hikayeme çarşamba kontrole gelmiştim 3 cm açıklık ve yumuşama vardı en fazla 2 güne doğurursun dedi bu 2 günde çok çok hafif ağrılarım oldu biraz sırt ağrısı falan bugün tekrar kontrole geldim 4.5 5 cm olmuş yatış yapalım dedi doktorum suni sancı almadım ilk olarak hafif başladı yavaş yavaş arttı benim ağrı eşiğim yüksek doktorum çok sabırlı ve dayanıklısın dedi gelen sancıları çömelerek karşıladım sonra pilates topu verdiler onda da karşıladım ama 1 dk da 1 geliyor sancılar sancı gelince sümmessebile yeserrahu duasını okudukça daha iyi karşıladım sanki. Nefesimle kontrol etmeye çalıştım açıklığıma bakıldı 9.5 cm çok iyi ilerliyorsun dediler. Ebe büyük tuvaletin gelir gibi olursa söyle dedi artık sancı bir tık azaldı arkaya baskı hissi oldu beni çatala aldılar sancı geldikçe ıkındım 4 5 ıkınmada yavrum kollarımdaydı çok şükür rabbime🙏 doktor bana tamam ıkınma demiş ama ben duymadım o yüzden içerden biraz hasar oldu oraya lazer yaptılar dışardan küçük bir sıyrık olmuş bebek çıktıktan sonra kanamayı muayene etmeye çalışıyorlar ama o kadar ağrıyor ki duramadım doğumdan daha zordu doğumda sesim çıkmadı ama sonrasında evet bağırdım beni uyutup öyle dikiş yaptılar saat 12 gibi yatışım yapıldı 5 buçukta doğum yaptım biraz ağrım var aşağıdan ama yürüyüş falan yapıyorum arada sezaryen istiyordum hep doktorum çatın çok uygun normal yapabilirsin dedi nasıl oldu bilmiyorum normale karar verdim her kafadan bir ses niye falan diye ama iyi ki normal doğurmuşum şimdi sezaryenli olsam oğlumu doğru düzgün sevemezdim diyorum normal doğum candır rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏🙏 kusura bakmayın biraz uzun oldu sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz❤️