Drnzgn avakadominigi 37 haftaya gircem 38 de sezeryana Alcak doktor 1 haftadır flan sancı cekiyorim kızim vat onun peşinde koşarken dogaracam heralde diyorum egzersiz yap canım hurma ye birde kuzenime doktoru ilişkiye girmesini tavsiye etmis
avakadominigi Zynp_ese55 yerleri eğildim aildim canım evde de çok hareketliyim rezene çayı içiyorum günde 1 fincan yarında uzun bi yürüyüş yapmayı planlıyorum,birde ördek yürüyüş yapıyorum :(
Zehraaaacan Zynp_ese55 hiç bir işe yaradığını görmedim 39 haftama girdim hurma çömelme ilişki sıcak suda duş ama gel gör 3 santim halen aynı
Minikayak24 Kızlar post açtım ama bakam yok karnım sertleşip kasılıp duruyor ama bebek tekme vs atmıyor oynamıyor sadece kasılma ve sertleşme var normal mi
nurayyilmaz Minikayak24 tatlı bir şeyler yediniz mi üstüne bir de su için sol tarafınıza uzanın biraz dinleyin bakalım
Alieymen31 Minikayak24 sen bence git hastaneye az önce diğer postunu gördüm acilman varmış zaten ilerlemiş olabilir git bi baksinlar egzersiz de yap ihmal etme
Minikayak24 Alieymen31 eşim şuan işte gelsin gidicem büyük ihtimal doktorumada yazdım cevap verir inşallah
nurayyilmaz Minikayak24 alanı kalmadı tabi artık hareket etmesi zor da biraz uzanın bakalim insallah bir hareketi olur Allah yardım etsin
Umutunelifi93 Kızlar benimde sol bacağıma belimden vuran bi ağrı giriyor var mı bu durumu yaşayan magnezyum ilacını doktor bıraktırdı ama yatınca başlıyor ağrı sizler neler yapıyorsunuz
Zynp_ese55 Umutunelifi93 bu şikayet bende de var canım ya sol bacağım pert yani çatı kemiklerimde felaket ağrıyo