Esmam_ela25 spapatya 12 haftayız lime büyüklüğüne gelmiş bebişim şu günler biran önce geçse stres olmaktan bir hal oldum 🙁
Serendipity16 spapatya benimkinin arkası dönüktü o yüzden doktora tahmin yaptırmadım kesin olmaz diye çarşamba tekrar gidicem bakalım inşallah bu sefer gösterir 😂
busradmrtas Myrtle spapatya ya bizde bugün avokado olduk kızımla 🩷🥑 saglikla alalim kucağımıza insallah