Tugba-ikizler Benımde bır kızım var sımdı de 14 haftalık ıkızlere hamıleyım bakalım hayırlısı ınsallah zamanında gelir bebişler
Gubis7 spapatya öyle görünüyor maşallah Rabbim kucaklarimiza almayı da nasip etsin hepimize inşallah 🌼☺️
spapatya momzuzan aslında öyle ama başka çocuk sorumluluk yokken bende ilk gebeliğimde çok rahattım fakat şuan yatmaya bile vaktim yok😂
Serendipity16 spapatya benimkinin arkası dönüktü o yüzden doktora tahmin yaptırmadım kesin olmaz diye çarşamba tekrar gidicem bakalım inşallah bu sefer gösterir 😂
spapatya Boncukk123 devlet 16 dan önce söylemiyor diye biliyorum ama inşallah söyler insan merak ediyor gerçekten de 🥰
spapatya Bsrrgl inşallah en kısa zamanda öğrenirsiniz bende kızımda 8 ay beklemiştim ama oğluş açmış gösterdi direk 🥰🥰