FatmaB_ gula_09 nasıl doktormuş o şaşırdım açıkçası. Bize ilk sorduğu kan grubumuz oldu. Evet senin de test yaptırman lazım canım
gula_09 FatmaB_ kan grubumu böyle kırmızıya aldı, amma iğne hakkında bir şey söylemedi, sanırsam sonrakı haftalarda söylicek, çok korkuyorum iğneden 🥺🥺 doktorum genelde çok iyi hacettepini bitirmiş
FatmaB_ gula_09 erken diye bir şey dememiş olabilir canım. Bizim doktorumuz sordu söyledik ve bebek pozitif olursa riskleri nelerdir, neler yapmamız gerekiyor hepsini açıkladı. Bende iğneden çok korkuyorum. Damar yolunu bile zar zor açtırıyorum nasıl doğurcam onu düşünüyorum 😂
gula_09 FatmaB_ aynen kan alınca sanki ölüyorum hemşireler gülüyolar bana ki birde kendin doğurmak istiyosun😅😅
Rabiul @FatmaB_ bir kan tahlilimi doktorum aldı perşembe cuma gibi çıkacakmış diğer tahliller için sağlık ocağına yönlendirdi onun sonuçlarıda yarın çıkacakmış merakla bekliyorum bende 🤷🏼♀️
Kbrnrkl bebegimhayalim kan alınıyor senden negatif ise ıgne yapılıyor devlet ücretsiz ama özel ücretli 800 900 civarı ücreti var
Rabiul @FatmaB_ sağlık ocağı sonuçlarım çıktı vitamin değerlerime baktırmış çok şükür sadece ferratin düşük geri kalan sonuçlarım normal umarım doktorun yaptığı tahlilde güzel çıkar iğne olmak zorunda kalmayız 🥹
SenaaaNurrrr Ankara-58 merhaba benim doktorum özelde özel çok fiyat çıkardığı için devlette yaptırmak istedim doktora yazmasını rica ettim ama doktorum bu iğne reçeteye yazılacak iğne değil dedi açıkçası inanmadım yazmamak için söylediğini düşünüyorum. siz özeldeki doktorunuza mı yazdirdiniZ
Rabiul @FatmaB_ selam canımmm sonuçlarım çıktı doktorumla konuştum hiçbir sıkıntı yok dedi 29 unda randevu oluşturduk inşallah bakalım ♥️