Hastane çantası hazırlamaya başlayayım diyorum da birkaç bişey var aklımda onları sorayım dedim. Hastane çıkış setlerinden 2 tane koy bi tanesi doğumda kirleniyo diyolar mantıklı mı? Eğer öyleyse ben bir tane 14 lü çıkış seti almıştım bir de 4 lü takım var ama 4 lü takım hastane çıkışı diye geçmiyo aşağıya fotoğrafını yğklicem onu ilk doğduğunda ebeye versem olur mu? Bir de 2-3 tane gecelik al deniliyor ya neden 2-3 tane zaten 1 gece kalınmıyor mu hastanede😄 valizle hastaneye gitmeye de çok utanırım çok saçma geliyo bana yapanlara saygı duyuyorum eleştirmiyorum tabii ki de ama ben tekerlekli valizle falan gitmicem onun yerine spor çantası gibi bir çanta hazırlasam diyorum alternatif nasıl bişey olabilir?😊 kaç tane müslin örtü koyayım? Bir de depent dedikleri şey sanırım zaten külot gibi oluyor niye ekstra 2-3 tane hamile külodu almalıyım?🤷🏻♀️

Bu yeşil olanı doğumhanede ebeye vereyim diyorum olur mu sizce? Diğer krem rengi olan da aldığım hastane çıkışı normalde ama ebeye neler verildiğini tam bilmiyorum iç zıbın falan lazım mı?