Sakın moralinizi bozmayın başka bir doktora gidebilirsiniz, 10 gün beklemek yerine. O sırada ultrasonda sıkıntı olmuş olabilir ya da herhangi bir teknik aksaklık olmuş olabilir herşey mümkün. Ben de 7.haftamda kontrole gittiğimde kalp atışını duymamıştım o kadar üzüldüm ki eve geldiğimde sanki duvarlar üstüme üstüme geliyordu. İki hafta sonra tekrar gel demişti bu sefer de 9+4 e denk geliyordu ben umutsuzluk içinde olduğumdan gitmedim başka doktora, hamilelikten önce ağır bir depresyon geçirdiğim için de en ufak olumsuz cümlede dünyayı karartabiliyorum. Velhasıl kelam neredeyse 10 haftalık olacakken duydum kalp atışlarını. Sen de umudunu kaybetme lütfen en ufak stres bile etkiliyor bebeği, belki duyacaksın belki de duyamayacaksın ama sen hep olumlu düşün duyacağını düşün pozitif ol olur mu? Senin için dua edeceğim, evrene gönderebildiğim kadar enerji göndereceğim 🌺💙