yengecizm sağ ya da sol tarafınızda belirgin bi ağrı var mı benim sağ tarfta sürekli bi ağrı vardı aslında o biraz belirleyici oluyor ama inş dış gebelik değildir çok zor çünkü. Benim gibi iğneyle sonlananlar da ya da tüpü alınanlar. İğne mesela kemoterapi iğnesi vücuttan 6 ay sonra tamamen gidiyormuş. Kan vercektim kızılaya almadılar 6 aydan önce veremezsin dediler inş sizin kese olması gerektiği yerde oluşmuştur 😊