Volkann 2 kez olduğu için rahim filmi şart değerlerin normale döndüğünde doktor istemese bile tüplerine baktırmanda büyük yarar var çünkü hem durumu öğreniyorsun tüplerinin hemde ufak tıkanıkların mevcutsa film sırasında açılma olabiliyor dış gebeliğin en bi çok sebebi olabiliyor ama genelde tüplerden kaynaklı oluyor
Ultarasonla teşhis kondu mu? Yoksa sadece hcg ile mi teşhis kondu?