Alexab damlayla alakası yoktur bence bebeğin ileride olmasının.yani bence doktorlar kişinin değerlerine göre veriyor. Kimi dört yeterli on çok diyor kimi dört az on damla diyor.benc 4 damla kullanıyorum benim de bebeğim bir hafta önde ilerliyor ama damlayla alakası yok o bizim degerimizi dengede tutmak için.