Kızlar merhaba. Devit-3 damlasını kaç damla iciyorsunuz ? Ben mi acaba yanlış kullanıyorum doktorum dört damla demişti diye hatırlıyorum ama biraz önce biri 10 damla demiş ondan merak ettm.tabi herkesin değerine göre olabilir ama benim de zaten demir ve d vitamini eksikligim var. Acaba ben mi az içiyorum yanlış hatırlayıp diye sormak istedim