Omerkazim minik_kurabiyeee bende humalog yazdi cnm.3 doz vuruyordum 2 ye dusurdu. Ayy bnde yuksek vuruyorjm.diye uzuluyordum.sizinki daha yuksekmis
Omerkazim minik_kurabiyeee allah yardicimiz olsun hepimizin 🙈saglikli olsun da bebisler gerisi onemli degil🥰
Omerkazim Melike_4949 amann🙈 ben 1 defa vuruyorum. Insuline baslamadan once ne kadar cikiyordu canim sekerin. Benim mesela ogken tokluklarjm.yuksek cikiyordu sadece oglen vuruyorum
minik_kurabiyeee Omerkazim aminn cümlemizin gerçekten çok yorucu bir dönem yani ama sağlıklı olsunlar bugünler gelir de geçer