7+4 üm şuan 6 iken yemeklerden tiksinme gibi oldu geçti
Şimdi ne uyku hali ne mide bulanması ne başka birşey hiç birşey hissetmiyorum ilk zamanlar göğüslerim de çok daha fazlaydı onlarda biraz indi
Cuma kontrolüm vardı herşey yolunda dedi dr kalp atışları güzel kese boyutu iyi kese içinde konumlanması iyi dedi
Burada böyle belirtim yoktu kalbi durmuş yorumlarını okuyorum o kadar evham yapıyorum ki sırf bu yüzden uykularım kaçıyor uyuyamıyorum allah hepimizin yardımcısı olsun
Bir sonraki kontrol 2 hafta sonra bakalım ben bu 2 haftayı nasıl geçireceğim
Belirti sayılıyorsa geçmeyen bir gaz var o kadar