Zeyd_Mom_22 6+2 den Selamlar kızlar👋🏻🌸 nasıl geçiyor hamilelik nasıl hissediyorsunuz kendinizi? Ben biraz çok kötü geçiriyorum bulantılar falan derken🥲. Rabbim yardımcımız olsun sağ salim alalım kucağımıza amiinn🤍
Tugce0133 Zeyd_Mom_22 6+5 den selamlar 😁 midem de bir hazımsızlık hafif bir bulantı sürekli uyku istediğiyle yaşamaya çalışıyorum 😁
Selinmoon Zeyd_Mom_22 benim de o civarlar başladı 1 hafta sürdü sadece bir kere istifra ettim . Ama anladım ki yemeyince daha çok mide bulandırıyor. Şuan tiksinme ve koku hassasiyeti var 🙏 olsunnn çekeriz
Rozalii-67 Mormnekse Zeyd_Mom_22 benim hamileliğim çok güzel geçiyor masAllah 8+4 haftalığm güzel hamilelikte bebek kız olur zor hamilelikte erkek olur derlerdi😂
Zeyd_Mom_22 Mormnekse ooff söylemesene ya şöyle😂😂 daha çok insan strese giriyor ama acı gerçek YOLUN BAŞINDAYIZ ahahahh😄
Zeyd_Mom_22 Tugce0133 evet oluyo o bendede🥹 ama bulantı gotse o kadara rahatlıycam ki birşey yiyemez oldum resmen
Zeyd_Mom_22 Selinmoon ya en kötüsüde yiyemiyorum canım hiç birşey çekmiyor böylede olmuyo daha çok bulantım oluyor. Beslenmem lazım. onun şuan gelişim zamanı. O yüzden serum taktırıyorum artık mecbur🥲
Selinmoon Zeyd_Mom_22 evet bende öyleydim eşim zorla yedirdi artık yemeye başladım. Seni çok iyi anlıyorum. 🙏