Fadiiiik GamzeCan ahhh ahhh napsam ki 🤷🏽♀️😭😪 keşke hiç gelmeseydim pasaportum ölseydi ya ne diye geldiysem
Fadiiiik GamzeCan işte bide bi sorunumuz var kuzum şimdi gidicem orda doğum yaparsam ben normalde türk pasaportum olduğu için 6 ayda bi giriş cikiş yapıyodum bebiş olunca onu orda bırakıp gidemem pasaportum da ölcek aılem bu konu yüzünden cok üzerime gelcek bide uyuz kız arkadaşımda konuşmaya başladı zaten sinir oldum onada sanki o doğurcak:( kalkmış orda napcakmış o çocuksa geleçeğini öldürcekmişim ben cocugumun düşünmüyomuşum da bilmem neler cok sıkıcı durumlar bu yüzden cok morelim bozuk keyfim yok kac gündür ağlıya ağlıya sersem oldum eşimde ordan üzülüyo ağladımı duyunca okadar kötü ki :(
GamzeCan Fadiiiik canım benim lütfen üzme kendni böyle bebeğide etkiliyorsun bak bebek icin uğrasıyosun ama onu strese sokuyosun içerde😔 hani ne desem boş cnkü tam olarak ne yaşadığını bilmiyorm ki canm benm doğumdan sonra olmazsa alır bebisini gidersin her sene . Sen nasıl mutlu olcaksan öyle yap hersey gelişmiş ve onun zamanına kadar geliscek durumdaa❤️
Fadiiiik GamzeCan coook güzel konuşdun kuzum benim çok sağol gerçekten başka konuşucak kimse de yok 🥰🥰🥰 üzülmemeye çalışıyom cnm bebişide üzmek istemiyom ama işte bazen bu süreçler sıkıyor insanların konuşmaları desen o tam ayrı.. 😪 hayırlısı bakalım sonuç neyi gösderir allah bilir artık burda da kalsam şu 4 ay nasıl geçiçek diye şimdiden saymaya başladım
GamzeCan Fadiiiik kalırsan da tadını çıkar her zaman hamile kalmıyoruz giyin göbüşünle gez🤗 bu 4 ayı kendni üzerek geçirme tadını cıkarmaya bak canm biseyi nasıl görürsek öyle yaşarız
Fadiiiik GamzeCan kalsamda ileride zaten babamızın yanına gidicez Allah'ın izniyle inşallah zaman cooook cabuk geçer🙏ben niye kendimi bukadar yıpratıyosam herşeyin hayırlısı 🙏 sana tekrardan coook tşk ediyorum kuzumm 🥰 sayende yüzüm güldü sağol.
Ayazinanasi Fadiiiik anladim canim. Bu surecte kendini uzmemek icin gayret et, zor olsada dayanacaksin madem nedenlerin var. Allahtan internet ve akilli telefonlar var, birde boyle dusun 😊 esinle nezaman istersen konusabilirsin. Allah yardimciniz olsun
Fadiiiik Ayazinanasi doğru diyosun inşallah zaman cabucuk geçer Allah'ın izniylede 🙏🙏 çok sağol gercekden iyiki burayı sizleri bulmussum öbür türlü ne zaman geçiyor nede anlayan oluyor cok sağolun 🥰☺️
Sedayznn Fadiiiik ay aman eşim çok destekte Gine’de yalnız hissediyorum annemler bir süreliğine ablamın yanına gitmek zorunda kaldılar şimdi geldiler bu seferde ananem rahatsızlandı oraya gittiler evde otur otur kafayı yicem ya
Fadiiiik Sedayznn valla bende evdeyim de arada cıkıyom bunalıyom yoksa yürüyüp geliyom yakın olsak senide alır hamile hamile yürürüdük 😂