Fadiiiik neden okadar erken gittin ki?
Benim ablam dogumuna bi ay kala geldi hollandaya, dogumuna esi geldi bi haftaligina, sonra kendisi bebisle 1 aylikken gittiler.
Onun gelme nedeni annemi ve beni yaninda istemesiydi o surecti 😊
Ayrica sen alman vatandasiysan Turkiyede Alman konsoloslugundanda cikartabilirsin bebisin pasaportunu