Arkadaşlar ablam 4aylik hamileydi ama hep kanaması oluyor Du fitil ınne vurunuyor Du. İki doktora göründü ve hep bebeğin iyi olduğunu kese etrafının kan olduğunu söylüyorlardı ama Bi akşam ablamın ağrısı tuttu be çok derece de kan geldi rahim o sancıyla açılmış bebeği düştü bu şekil yaşayan oldumu.