_Sevgi_ _Sevgi_ bişey daha soracaktım bızde 25+3 olduk belim ve kasık agrım çok sendede oylemı acaba bide çok asırı duygusala bagladım yoruldukça aglayasım gelıyo canım çok sıkılıyo morslım bozuluyo normalmı acaba