Sevgili anneler bir sorum olacak haftaya kontrolüm var ama içim içimi yiyor. Bebeğim geçen hafta çok güçlü bir şekilde tekmelerdi göbeğim oynardı tekmesinden. Bu hafta 25 haftalığım ama güçlü tekmeler yok çok derinden geliyor makat bölgesinde hissediyorum tekmeleri acaba bu haftalarda normal mi ben mi çok stres yapıyorum