Pol_en Merhabalar , telsiz alıp almama konusunda aşırı kararsızım . Etrafımdaki bütün arkadaşlarım aldılar ve aşırı kullanıyorlar sanki telsiz yokken her şey çok zor olurmuş gibi geliyor , bir yandan da evim çok küçük duyarım yani diyorum çok kararsızım 🙈
daiyslove Pol_en eviniz küçük ise hiç gerek yok ben bir hevesle aldım ama evim küçük hiç bir işe yaramadı duruyo olduğu gibi
sehrengiz_8 Pol_en bir yere gezmeye gittiğinde sessizdir yerde uyuyorsa evet olsa olur ama çok da elzem bir şey değil bende yoktu mesela
Egemenveannesi Pol_en oğlumdayken vardı ablam vermişti sadece duştayken ise yaradı diğer türlü acaba agliyormu diye sürekli suyu kapatıp kapati açıp dinliyorum diğer türlü duvarlarımiz ince yan evdeki sesi bile duyuyorum o yüzden şimdi bide almam a dese kalkıp bakiyorm yan odam da değil arada mutfak hol felqn var kapılar da açıksa net duyuluyor zaten sen sürekli kalkıp bakıyorsun 2 buçuk yaşında oğlum geceleri arada hala kalkıp bakıyorum ses gelince
Eceliza3434 Evim büyüktü ve gerçekten hiçde gerek yok zaten saatlerce gözden uzak durmuyor hiç bir bebek annelik iç güdüsü olarak sürekli gözün üzerinde
Pol_en Eceliza3434 @daiyslove @sehrengiz_8 babada gerek yok gibi geliyor belki bir yere gidersem falan ihtiyaç değil de iyi olabilir diye düşündüm sadece :) teşekkür ederim 🥰🙏
Meryemtolga Pol_en Benim için cok gerekliydi su anda o kadar isime yarıyor ki. Örneğin Öğlen uykusundayken mutfakta iş yaparken kapiyi kapatmak zorunda kalıyorum tabak vs sesine uyanmasin diye yada elektrik süpürgesi sesine uyanmasın diye telsizi yanima alıyorum. Ama telsiz yokken surekli gidip kontrol etmek zorunda kalıyorum. Gece uyurken yorgun oldugumda duymama ihtimalim olabilir diye yanima alıyorum çünkü odasının kapisini kapatiyorum yatak odasının kapisini kapatiyorum uykusu cok hafif. Benim icin ideal oldu. Daha kucukken kamera kullanıyordum su anda sade telsiz kullanıyorum. Bence mutlaka olmali. Bebek uyurken balkona cikip hava alsam telsiz yokken 40 defa kalkip bakmak dinlemek zorunda kalıyordum. Cok rahat ettim ben
Begovicka Meryemtolga merhaba bende almayi dusunuyordum, cok aydinlatici olmus anlattiklariniz. O zaman urunden de memnunsunuz diye varsayarak marka ve model ogrenebilir miyim?
nb- Pol_en sadece evde kullanıcaksan gerek yok. Ama ben yaza doğru almayı düşünüyorum çünkü evde uyurken bahçeye inip otururum falan diye
Merve1414 Pol_en eğer eşinin ailesini gidip kalıyorsanız yada kendi annene falan bana göre şart çocuğu uyusun diye yatırıyorum başka odada ses gitmesin diye kapıyı kapattigimda da uyandığını duyamiyirum ilk zamanlar wp uzsrinde sesli arama ile hallediyordum o uyanınca öyle duyuyodum ama telsiz aldım rahatladim kapıyı benim 2 tane var 4 ve 2 yaşında hala daha kullanıyorum çünkü 2 yaşındaki kapıyı acamiyor daha
_tuuggcce_ Pol_en ya bence ihtiyaç. Benim şimdi aklı kalıyor, ilk zamanlar daha fena aklım kalıyordu. Benimde evim küçük ama bazen duyulmuyordu dayanamadım gittim aldım en sonunda. Bebeğim uyurken yemek yiyodum ya mutfaktayken duymuyosan diyip yemeği bırakıp durmadan kontrol etmeye gidiyordum
Pol_en Begovicka bütçenize uygunsa en iyisi philips avent . Ben alacak olsam onu alırım . Diğer markalarla arasında uçurum fiyat farkı da yok öneririm 👍🏻🥰
Meryemtolga Begovicka Ben e bebek magazasindan almistim. Vtech markasinin BM2100 modeli diye geciyor ben aldigimda 500 gibi bi fiyatı vardi 5-6 ay önce almıştım şimdi ne durumda bilmiyorum. Ben memnunum hassasiyeti sesin netligi cok iyi.