yesmad Rabbim size hayırlıs sağlıklı evlatlar nasip etsin İnşallah benimde betam iki katı artmıyordu kese oluşdu yine iki katı artmadı sağlıksız gebelikten dolayı kürtaj oldum boş keseydi bende sanırım kan pırtılaşması var sizde bunun testini mutlaka yaptırın bunu bilip başından itibaren ilaç veya iğne kullanılsa bu sebepten kayıplar olamaya biliyor Çok geçmiş olsun