5+5 haftalık gebeyim betam en fazla 1758 oldu dün verdiğim kan testinde değerim 1350 çıktı. Bebeğimin kalp atışları var gittiğim doktor alalım dedi. Aynı gün gittiğim başka doktor kalp atışından sonra beta değeri bizim için önemli değil bir hafta daha bekleyelim kalp atışı var dedi. Yarın başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum. İlk gebeliğim hiç böyle hayal etmemiştim 😔