Nurmert inşallah diyim ama ekonomi maalesef, 1 hafta sonra öğrenicez paylaşırım sizlerle de 🙏🏻 neden riskli gebelik diye sormıycam bazen bazı seyleri acıklamak bile incitebiliyor insanı ama asla olumsuza odaklanmayın, stres zaten asla yok biliyosunuz Allah sağ salim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin🙏🏻☺️