Arkadaşlar yarın tam 24 oluyorum bugün aç karnına kan verdim 74 çıktı sonra 1 simit ve peynir yedim tekrar kan verdim 2. Saat tokluk şekerim 143 çıktı. Canım sıkıldı hemen cihaz aldık az önce gayet uygun beslendim et cacık ve salata yedim 1. Saat tokluk şekerim 95 çıktı şimdi 2. Saati ölçeceğim kaç olmalı. Bu şekilde mi ilerleniyor birde ben bu 2 saat içinde de atıştırma yapabilir miyim ? Günde kaç kez hangi aralıklar ile ölçmeliyim. Uyumadan birşeyler yesem olur mu ? Kafamda deli sorular