Ben 8 ünite ile başladım toklukta ortalama 159 görüyordum sürekli sadece iki defa 170 gördüm onun üstü hiç olmadı ama Dr sabah açlıklarım 98/101 civarı çıktığı ve tokluğumda 140 altını görmediği için 12 üniteye çıkardı dozumu dün ilk kez vurdum bugün hem açlık hem tokluk normaldi olurda düzelmediğini görürsen iki gün sonra 14 üniteye çıkar ve yine düzelmezse tekrar gel dedi şimdilik iyi gidiyoruz gibi umarım 14e ve ikinci insülin iğnesine gerek kalmaz