Midwife10 29 haftalık oldum normalde özel takipliyim ama devlette de takip ediliyorum devlettede her seferinde farklı bir doktor. Çok hareketsiz sayılmam ama bir şey de yapmıyordum bu seferki doktor da normal hayatına geçiş yap ameliyatı bunun için yapıyoruz zaten dedi. Hareketsiz kaldığınız için pıhtı atıyor vücudunuz dedi. Bir de özel doktoruma sorucam artık ayağa kalkıp bişiler yapsam ufak tefek psikolojik olarak korkuyorum bir iey olucak diye neye kime inancağımı şaşırmış durumdayım. Bir de idrar yolum temiz crp iyi fakat kültürümde üreme var sürekli antibiyotikde vermiyolar artık.