Midwife10 bizim artık 36+1 oldu , hazırlıklarımızı bitirdik gelmesini bekleyeceğiz 🙏 1hafta öncesine kadar baya gelmeye çalışıyordu ama salı günü gördük keyfi yerinde gelmeye niyeti yok dedi doktorum , sanırım ben gelmek istedim siz engel oldunuz bende gelmiyorum diyor 🤭 normal doğumu bekleyeceğiz şimdilik dikişlerimi doğum başlayıncaya epidural bağlayıp öyle alacak doktorum 🙏