naneliseker_ Kızlar birkaç gündür fark ediyorum, yorulduğum zaman bebis hareket etmiyor pek normal mi ? 🤐 Temizlik, yürüyüş vs baya yoruldum. 30+1 olduk şükür.
umrumdadegil naneliseker_ öyle zaten de yorulunca daha da böyle oraya baskı yapıyor içim tuhaf oluyor😂
Egemoms1303 naneliseker_ 31+5 den selam aynı şeyi yaşadım vee ağlamaktan bi hâl oldum 😖 Bugün apar topar sağlık ocağına gittim kalp atışını dinledim rahatladım 😬 meğer yorulmuşum uyuyormuş minik adam bende iyice stres yaptım bu ara çok olumsuz post okumuştum etkileniyorum galiba 😒 pekmez bal helva ne yediysem durdu, ebe dedi çikolata meyve suyu 🤐 şuan horon tepiyor eşşek sıpası 🤯🤱🏻🤰🏻👼🏻
Melike_02 Egemoms1303 şu olumsuz postlar beni çok etkiliyor paylaşılmamalı bence çok etkilenen hamileler var. O postları okuduktan sonra hep acaba oluyorum
naneliseker_ Egemoms1303 yaa öyle mi.. Ay balla tepinsinler vursunlar bol bol yoksa işimiz zor.😀 Ama yalnız değilmişim yorulunca bebek suda sallanıp uyuyabilirmis
269522 naneliseker_ evet canım yorulduğunda hareketleri azalır dinlen bol su iç çikolata falan ye hareketlenir merak etme :)
Egemoms1303 Melike_02 hassas içerik olduğunda bakmıyorum valla haftası yakin olanlara özellikle, ama bazen hemen girince eklenmemiş oluyor o zaman okuyorum. Rabbim cümle ümmed-i Muhammed evladını korusun 🤲🏻
Bedisperk naneliseker_ bende de aynı durum oluyor 36 haftalığım yorulsam veya çok fazla ayakta dursam kendini topluyor ve hareket etmiyor uzanıp dinlendikten bir süre sonra hareket etmeye başlıyor. Ben doktoruma sormuştum normal demişti
Egemoms1303 naneliseker_ yani ben tam tersi gibi düşünürdüm mesela su saklandıkça uyanır gibisinden 😁 baya okudum burda ama insan yaşayınca daha çok etkileniyor 🤭