Aayyss Zulalg bence de ben hiç bişey yiyemiyorum senin denediğin iyi gelen en azından bi parça yediğin bişey var mı
Zulalg Aayyss yok, yiyip kusmayı kabullendim sadece. Tuzlu çubuk bile midemi bulandırdı benim. Yiyip kusacağımı bilerek beslendim hep öylede oldu
Aayyss Zulalg bende artık yememeyi tercih ediyorum kusmaktan da bıktım sabah az yiyip akşam pek bişey yemiyorum meyve filan kusmazsam şükrediyorum 🥺