6haftalık gebeyim sabah uyandığımda iyiyim ama kahvaltıdan sonra mod-off 😑 su bile midemi bulandırıyor . Ağzımın tadı çok kötü . Düzelsin diye kraker yiyorum o da anlık düzeliyor 5dk yemezsem eski haline dönüyor . Bazen diyorum çok mu fazla belirti olumsuz birşeyler mi var yoksa diye düşünüyorum .