Kızlar merhaba ben boş gebelik yaşadım ve 9+5 te temmuz ayında kürtaj olmak zorunda kaldım ve çok yıprandım.Kurtaj olduktan sonra 3 ay bekledik ve şimdi tekrardan 4+3 haftalık hamileyim ama yediğim yemekte içtiğim suda bile bebeği gorebilicekmiyim diye içim içimi yiyor .Ya aynı şeyleri yaşarsam ya tekrar olmazsa diye.İnternette okudum birçok kişi aspirin yada coraspin kullanmış ikinci gebeliğin de ama daha doktor randevusuna çok var doktor bişey demeden birşeyde yapmak istemiyorum başına böyle birşey gelen varmı yardımlarınıza ihtiyacım var ❤️