Merhaba kızlar 8 kasımda gittiğimde boş kesem vardı daha sonr 10 kasımda tekrar gittiğimde kesem biraz büyümüştü ve içinde bu beyazlık vardı doktorum kesenin durumun gayet iyi olduğunu ve herhangi bir kanamam olmadığını söyledi 24 kasımda tekrar gideceğim ama o heyecanla beyazlığı soramadım bir kaç tartışma açtım ama içim halen rahat değil 😥😥😥
5+2 https://mutluresim.com/image/nOqt7q
5+4 https://mutluresim.com/image/nGdHLx