Esra_Omer_21 benimde kavuştay günümdü bugün. 12. Haftada %90 erkek dedi doktorum. 16+4 te kesin erkek bu kordon Buda pipisi dedi. Ancak ben hep burda okuduklarımdan sonra yine içimde bir şüphe vardı. Bugün 20+6 dayım doktorum yine erkek dedi. Sonrasında detaylı ultrasona yönlendirdi. Doktorunuz söylemiştir zaten dedi cinsiyet erkek dedi. Artık oğlum olacağına emin oldum şükür. Rabbim ilk kızımı şimdi de oğlumu nasip etti şükürler olsun. Rabbim iki meyveden de tattırdı. Darısı tüm isteyenlere 🩵🌸