Esra_Omer_21 bu sene hep erkek benek haberi aldim ya iki kisi tandigimin da oglu oldu. Bizizm bebenin de cinseti erkek bi kac fenomen vardi onlarin da erkek😂 bizim oglanlarin senesi bu sene heralde hic isim dusundunuz mu bu arada ben bi kac tane aklimda vardi ama kocam bey begenmiyo haspam atlas ismini de deniz ismini de begenmedi neyi kotuyse isimlerin 😒😒