Seval0sevall alyamm_33 müceli haber alamadım normal kaset testlerim pozitif erken negatif bu prodoctor erken gebelik testi 15 gün vardı pozitif gösterdi bugün yaptım hayalet çizgi diğer iki test farklı marka 3 de pozitif
Minikkalp04 alyamm_33 bende 6 aydır deniyorum olmuyordu tsh değeri yüksek çıkmıştı 1 aydir ilaç kullanıyorum
Seval0sevall alyamm_33 valla ben bugün de gidip kan vericem 2 gün önce negatif di ama bilemiyorum bakalım
Buseemm alyamm_33 hic umudum yok ama😔bu ay 6 yada 7 gün kala erken test yapmistim onceki ay hep silik cikmisti yaptığım testler bu ay kuruma cizgisi dahi cikmadi yaptigimda