Gkces09 Kızlar nasılsınız ben ovulasyonla takip yapıyorum henüz yumurtlama görmedim geçen ayda bu şekilde takip yapmıştım ama maalesef olmadı siz de durumlar nasıl birlikte bekleyelim
Ceku00 Gkces09 bat 30 Kasım yumurtlama takibi yapmıyorum ama gün aşırı değerlendiriyoruz bakalım kısmet ☺️
Sbhtzmn Gkces09 1 aralık gösteriyor uyg. Ama 15 kasım çatlama oldu doktora kontrole gidiyorum her yumurtlama döngümde. 14. Gün adet olcam hamile kalamazsam. İnşallah hamilelik haberini alırız hep birlikte sağlıkla 💖
Deletedmon_98 Gkces09 benimde 4 Aralık innovita yumurtlama takibi yapıyorum daha yumurtlamadım bekliyorum 🌸
Ceku00 Gkces09 Amin canım daha önce bir düşüğüm var maalesef 6 ay oldu. İki aydır deniyoruz yeniden ☺️
Gkces09 E011023 evet olabilir o yüzden sormuştum bir de regl ile gebelik belirtileri o kadar çok benziyor ki anlamak çok güç
Ceku00 Zeynep15 ya daha adetime 12 gün var ilk hamileliğimi erken gebelik testiyle adete 3 gün kala öğrenmiştim. Yine bi 10 gün sabretmem lazım 🥺
Deletedmon_98 Zeynep15 daha ben yumurtlamadım bile canım haftaya büyük ihtimal yumurtlarım çatladı vs üstüne 14 gün geçmesini bekliycem aralığın 3ünü felan bulur yapmam bat da zaten aralık 4