Hatice_70 28+5 tam bir hazırlık yok çünkü ablasindan herseyi var biberon emzik falan alacam sadece kıyafet almayı düşünmüyorum haddinden fazla var ki gelen giden getiren çok olacak yatağımızda ablasının park beşiği, +hamağı +otomatik salıncağı herşey mevcut hastane çıkışı yaptircam emzik zinciri set olarak aldım çok avantajlı oldu çikolata falan yaptırdım ıvır zıvır iste😅 benim bebis çok hareketli maşallah gece uyumuyoruz 😅 sezaryen olacak inşallah sağlıcakla kavuşuruz hepimiz🥰