Elifdddd evet benimde o haftamda öyle bir sıkıntım oldu sol kaşık yanıyor sancı giriyordu devamlı ama içten içe çok yanıyordu. 3. Gün doktoruma yazdım gel bakalım dedi. Cumartesi günü gidip baktığımızda hiç bir sıkıntı yok ayağını devamlı oraya koymaya alışmış dedi bir de magnezyum verdi ama ben kullanmadım açıkçası.