Nursonmez Herkesin doğum süreci çok farklı ilerliyor canım. Mesela benim nişanım gece geldi düzensiz sancılarım vardı nst de çıkmıyordu ama hastaneye gittiğimde açılmam 6 cm olmuştu ama ben doğumu hızlandırmak amaçlı hurma yedim ve bol bol yürüyüş yapmıştım bir kaç gün önceden bilen geldikten sonra da sürekli yürüyüş ve hurma tükettim birde civanperçemi otu çayı içtim 2 bardak falan içebildim tadı inanılmaz acı bir gece öncesinden sancım olduğu için kontrole gittim ama hiç bir şey yoktu ne açılma ne de nst de sancı çıkmadı ama eve gelince bu söylediğim şeyleri uyguladım hamd olsun doğumum çok güzel geçti.