Kızlar dünden beri sık sık kasılma ağrı vardı belimde karnında kasıklarımda ve beyazımsı jelimsi akıntı geldi bu saate kadar birkaç defa da ağrıdan uyandım lavaboya gittim bu sefer çok çok az hafif bi pembelik olan daha büyük bildiğin jel gibi bi akıntı geldi hala bel kasık ağrım var doğum sancılarımı bunlar sabah kontrolüm var doğurur muyum insallah 39+3,üm bu arada