Nurhayat65 bakımını yaptıktan sonra hemen açılmaz dikiş ve bilemezsin dikis açılsa acır ama bı iki hafta sonra yavaş yavaş geçer bende uyusuyodu smdi kendi kendine kaynar o dikişler açılmaz için rahat olsun yani eğer korkun varsa doktor kontrolünde doktora da sorabilirsin