Nurhayat65 muayene olman lazım bende dikislerim patladı diye acile gitmiştim korka korka , nerden anladın dedi doktor baktım öyle görünüyor dedim öyle senin anlıycan bişey değil dedi . Neyse baktı öyle bir şey yok dedi . Sizde görünün, hem açılsa bile her açık yere dikiş atmiyolar kendi kendine de kaynadığı için antibiyotikle geçmesini bekliyolar.